شایانشایان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

شایان کوچولو

بدون عنوان

1393/7/21 18:06
نویسنده : مامان و بابا
531 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 وجود زیبایت وارد دنیا می شود

هدیه سالروزش این آوا میشود

عاشقی چون من بی پروا میشود

در شعر تولد غرق رویا می شود

اینگونه سالی دگر از عمر تو آغاز میشود

تولدت سالگیت مبارک

 

هفده مهر ماه سال 1392 یه فرشته کوچولویه مهربون بدنیا اومد که الان همه دنیای منه اینم چند تا از عکس های قشنگت

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگوییم

 


پسندها (2)

نظرات (2)

مامان جون محمدامین
14 آبان 93 17:32
شایان جونم گل پسرم تولدت مبارک .انشاالله 120 ساله بشی خاله جون.اینم هدیه من به گل پسری
هاجر پورتوسلی
18 آبان 93 12:01
تولدت مبارک شایان جون