شایانشایان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

شایان کوچولو

حمام اقا شایان

1393/4/30 12:55
نویسنده : مامان و بابا
445 بازدید
اشتراک گذاری

اقا شایان وقتی می ره حمام حسابی ذوق میکنه و می خندهخنده عاشق اب بازی

                                                             

 

                      

                                                     

                                                       

                                                       ا توپ بازی خیلی دوست داره

   

                                                    

                     بعد از حما م حسابی خسته می شه اخی نازی با اون چشمای قرمزت

             

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاران
3 مرداد 93 14:04
سلام عزیزدلم عافیت باشه داداش گلم ایشالله حموم دامادیت بری عزیزدلم الهی امین قربون اون خنده نازت برم الهی خیلی نازو جیگری داداشی گلم خاله جونم لطفا یه بوس محکم ازطرف من داداشمو بکنید که دلم واسش یه ذره شد ممنون میشم
فاران
5 مرداد 93 14:36
داداشی گلم میبوسمت عزیزدلم ممنون که بماسرزدی عسلم
مامان و بابا
21 مرداد 93 10:28
سلام من حديث جون هستم چهار ماهه كه به دنيا اومدم من تازه وبلاگ باز كردم به منم سر بزنيد خوشحال ميشم هاااااااااااااااااااااااااااا
فایضه مامانه عسل
1 دی 93 3:15
سلام خوبین ؟ مامان شایان جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون...